2015年3月27日 星期五

<療程試做分享> BELLA/MSC – 1次療程, 提升V SHAPE面好EASY – HIFU X FASCIOLOGY (筋膜學)


大家有拉筋的經驗嗎? 應該會是在運動前進行吧其實拉筋對身體非常有益的道家有一種說法:筋長一寸,壽延十年如果我們不希望未老先衰,就要趕緊做拉筋的功課了但願來我們唔止可以同身體拉筋, 仲可以同面部拉筋架不過面部拉筋並不是自己想做就做既, 要有專對的美容顧問做才有能夠美麗又持久的效果.


早前在1月份時, 受到MSC的邀請, 出席了馬國明10天更年輕奇跡分享活動, 見到男神馬國明的真人印像中的馬明面的皮膚狀態麻麻地的, 而且仲有不少暗瘡印~ 但原來經過MSC的專業人仕幫忙之下, 依家既男神馬國明真的……我要尖叫了….好型仔呀究境男神做左的咩野? 點解的皮膚可以好左咁多架?

係活動上馬明講左佢既秘密原來佢用左 - 嶄新結合 HIFU x Fasciology (筋膜學) – 一般HiFu 的治療目的 就是以無創的方法,將高效的超聲波(Ultrasound )集中地帶到肌肉上的腱膜(4.5mm層上),高能量Ultrasound 的熱能(60-70C) 將腱膜熱化及令其收縮, 在動力學上產生牽拉作用,從而將真皮層組織向上拉提。

Bella所用的 HIFU拉提技術是全面性的,不單是儀器本身,而是配合鮮為人知的「筋膜學」作治療基礎。 筋膜組織是全面性去調控人體及配合各組織細胞的老化過程。


其實, 皮膚的老化除了水份、膠原蛋白及彈力蛋白的流失之外,肌肉鬆弛乃皮膚整體下墜的重要關鍵。深層筋膜,由骨的滑膜以上生成,以固定肌肉。而肌肉以上的筋膜(又稱腱膜 Aponeurosis), 它是固定真皮層的主角,影響皮膚外觀的輪廓鬆弛。

總之我覺得成個過程我覺得係將人手所做既野(筋膜學), 透過人手按摩去刺激細胞, 去改善眼紋、頸紋或粗大毛孔, 等情況改善左, 放鬆左之後, 再同醫學方法 - HIFU拉提去令面仔V, 咁點樣影相都唔怕肥啦~

其實活動之後我真係好想快的去感受呢個TREATMENT, 但係可能太忙了又唔夠訓, 皮膚嚴重敏感, 所以等到皮膚狀態好的才做~

療程前:

去到CENTRE第一樣要做就係要俾醫生睇皮膚, 醫生都會講返個過程之外, 最重要我覺得佢會講返我之後可能既皮膚問題, 俾定準備我, 以防有問題我需要會留意~ 而醫生都講返做完TREATMENT皮膚會較乾, 所以療程之後要做返多的補濕~
首先由美容師為我的面部作出拉筋即是為肌肉上的腱膜按摩~! 首先為半邊面作出療程先……點解做一邊? 因為做左一邊之後就可以見到個大對比嘛~

(BEFORE TREATMENT)



其實美容師都有同我講完左TREATMENT之後, 有時間既話我可以自己係屋企有時間可以按多的, 而且佢都有同我講如果面色不均勻也可以按多點摩去改善問題的.

而我的半邊面部做完拉筋及按摩了腱膜後......嘩嘩嘩.....大家看看吧.....

(做了一半面!)



半邊都咁有效果, 那做完全面後, 效果又如何呢? 嘩嘩嘩.......


是否V面了很多? 看到效果嗎? 據美容師還說這按摩不止可以修面! 而且還可以改善面部血液循環的問題的; 她說如果血液循環好, 面部一定不會容易灰灰暗暗, 粉底也較貼的!


看到我這天然的胭脂呢~ 因為我的皮膚好像做完運動一樣, 所以血液運行得幾好呢~


 之後就是進行第2' 由於已經做了拉筋的動作, 所以之後就是醫生為我進行– HIFU拉提, 將高效的超聲波(Ultrasound )集中地帶到肌肉上的腱膜(4.5mm層上),高能量Ultrasound 的熱能(60-70C) 將腱膜熱化及令其收縮, 產生牽拉作用, 從而將真皮層組織向上拉提的步~



看到我有大細面的問題? 不打緊, 醫生之後再幫我打返多幾吓, 令兩邊平均返, 咁我就靚曬啦~ 




不用就角度也有V SHAPE, 不怕有雙下巴呢!

之後再等大約15-20分鐘沒有問題就可以離開了~

看到我的成績嗎? 不止v face, 輪廊也細緻了~!


想知道多點這療程的資料嗎? 想擁有v shape? 看看詳細的資料吧:

多謝BELLA/MSC的試做邀請!

沒有留言:

張貼留言